dlknkc allah kendisinden razı olsun inşallah onun da bir sıkıntısını gidersin. Tarif veriyorum güzel annecim
İki bardak ılık süt
İki bardak ılık su bunları kaba koy üzerine iki paket instant maya bir yemek kaşığı toz şeker ekle iki tur karıştır. Sonra üzerine bir bardak sıvıyağ koy. Tuz ekle iki dolu tatlı kaşığı kadar bu da markaya göre değişir ama yaklaşık bu oran yeterli olur. İki yumurta akı ekle( sarısını üstüne ayır) karıştır. Un ekle ( markadan markaya değişir ama kontrollü olarak) 10-12 bardak un ekle ama dediğim gibi kontrollü ekle fazla da gerekebilir az da, ele yapışmayan bir hamur olsun. Sonra fırını 250 dereceye ayarlayın 2-3 dk sonra kapat fırını. Hamuru ağzı kapalı olarak fırına koy ya da fırına koymayacaksan iyicene battaniyeye sar en az 1 saat dinlendir. İçine peynir koyacaksan eğer o dinlenirken peynir maydanoz karıştır. Sonra hamurları ceviz büyüklüğünde böl avucunda düzle içine bir tatlı kaşığı peynir harcını koy ikiye katla. Hepsini böyle yap diz tepsiye iki tepsi çıkıyor by tarifle. Sonra üzerine yumurta sarısı ayırmıştık ya onları sür çörekotu susam serp 200 dereceye ayarlanmış fırında 20 dk kadar pişir( bu fırına göre değişiyor benim fırınım 30 dk anneminkisi 16 dk da pişiriyor kontrollü pişirin. Afiyet olsun😘