Crnszrrr valla bana çok kötü geldi bir de benim 4 cm acilmam vardi hastaneye gittiğimde sancim da vardım ona rağmen damardan verirler bir de vermiyoruz dediler. Devlette doğurmak ne kötü bir de yalan atıyorlar besbelliydi salak miyim ben. Çabucak olsun diye uğramamak için veriyorlar iste. Git gide daha da çok agri oluyor. Zaten acıkma olmazsa çok olmaz ağrın benim hastaneye girdikten sonra 6 saatte oldu doğumun acilmam ilerledi yani dayandım mecburen ama o an bana sezeryan deseler ona bile okey derdim kötüydü. Korkutmak için demiyorum ama sanciniz olduğu halde kendinize bunu asla verdirmeyin gözü açık olun diye diyorum benjm salakligima geldi