Aleynaerayy22 valla canim benim bebis 40+6 olmustu ilk gebeliğim ne bir sanci agri cektim nede acilmam oldu son gune kadar doktorum suniyle baslatabiliriz dedi ama soylede bisey soyledi sifir acilma ve sifir sanciyla suni cok zor ilk basta agri sanci çekmek tadina bakmak istedim sonrasinda ailem cevrem va doktorumunda nabzina bakarak kendime hic o aciyi vermeden sezeryan olmak istedim dogum gunu sabahi son muayenemi oldum nst sanci yok acilma hic yok ordan dogumhaneye gectik direk ve hayatımın en dogru karariydi diyebilirim bebisim 5 ayini tamamladi bile kuş gibiyim🤩