Likayolcusu Gizem_123ibo evet kuzenlerimden birine dr imkansız gidin evlat edinin demişti şuan bir kızları var ikinci için uğraşıyorlar tabi uzun ve yorucu tedavilerden geçtiler kimileri hiçbir işe yaramadı tabi ama hiç pes etmediler
Bernoulli Gizem_123ibo yakın arkadaşımın eşinde sıkıntı var. Doktor çocuğu olmaz deyip ilk çocukları tup bebekle oldu. Daha sonra kendiliğinden arkadaşım hamile kaldı şuan 6 aylık bebisleri
2melekannesi___ Gizem_123ibo sayıda düşüklük vardı yok canım ne ayıp olacak ama bi doktorda kalmayın değişik bir doktora daha görünün