Arkadaşlar merhaba ben 27. Haftaya gireceğim ama devlet doktoruna gidiyorum mecburen ve ne bir vitamin ne bir takviye kullanmıyorum doktor gerek yok dedi ve vermedi buna da ek olarak ayda 1 muayne yapılıyor bir kere yanlışlık oldu da emin olmak için gittiğimde ciddi bir tartışma yaşadım doktorumla!
1 ay sonrasında ben 30 lu haftalarımda olacağım ne zaman yaptırmalıyım bu testi? Sağlık ocağında yapılabilir bir test mi?