Akdeniz anemisi taşıyıcısıyım sürekli demirim ve kanım düşüktür 3-4 sene önce kan 2 sene önce de demir takıldı ve tansiyonum hep düşer. Hamilelikte demir ve kullandığım ilaçlar aksine değerlerimi yükseltti ve güzel bi süreç yaşadım, tansiyon düşüklüğü falan olmadı yani. Normal doğumda da bi sorun yaşamadım kan da takılmadı. Önemli olan ilaçlarınızı aksatmadan güzelce kullanmak, şu an kullanmaya devam ediyorum doğum yapalı 2 ay oldu doktorum çağırıyor tekrar tahlil için vaktim olduğunda gideceğim🥲 ama kendimi iyi hissediyorum