Turuncubebik Edaolcay sağlıcakla kacuşun inşallah canım🤲🏻 Sanırım belediyeyi arayıp başvurabiliriz doğum sonrası
Canan-02 ben ibb yidi aradım Küçükçekmeceyide bu kampanya oaha önce varmış ama şimdi bitmiş yani şuan hoşgeldin bebek falan gibi bi uygulama yokmuş isterseniz sosyal hizmetlere başvurun yardım talebi oluşturun incelenip size dönüş yapılır dediler