Gokcemm11 İdrar yolu enfeksiyonundan sanıyordum ama enfeksiyon geçti baskı hissi hala geçmiyor kızlar neden olabilir yaşayan varmı bu haftalarda bu baskıyı doktora perşembe günü gidicem randevum var 😕
Pamukasln Gokcemm11 benmde çok vardi o haftalarda doktorum 20.haftada magnezyum verdi çok erken baslamis baskı dedi şuan iyiyim. Doktorunuza mutlaka soyleyin
beyzacmvrc 2309 @Gokcemm11 bende 17+4 oldum bende aynıyım. Bugün sağlık ocağına çağırmışlardı takip için. Kan idrar verdm sağlık ocağında idrar yolu enfeksiyonu olabilir dedi ebe ama bebek büyüdükçe rahim de buyuyomus oda agri baskı yapabiliyormus ve bu haftada çoğu kişiden duydum bunu sanırım normal ama sarı veya kokulu akintiniz varsa sizde tahlil verin bı eğer çok artarsa bu baskı ve ağrı hissi doktorunuza görünün. benm 2-3 gün baya kötüydü şükür bugün daha iyiyim 🌼
beyzacmvrc kubramom31 normal canım idrar yaparken yanma ve sarı veya kokulu akıntın yoksa korkma diyor doktor Ben idrar tahlili de yaptırdım temiz çıktı mantar olabilir diye fitil verdi akıntım coktu kullanmadm bile fitili daha bide travazol krem vermişti bunlar mantar içindi
-Ylz- Gokcemm11 dr olabilir diyor yani anladığım kadarıyla. Bende de sürekli olmasa da ara ara oluyor ayağa kalkınca. Sanki karnıma üstten baskı yapılıyormuş gibi hissediyorum. 18. Hafta zaten bi garip hergün yeni bi güncelleme geliyo sanki. Bide serklajlıyım 🤦♀️Ay sonunda randevum var bakalım ne dicek bana.
Dilaraanl Kızlar konuyla alakası yok da aklıma bisey takıldı. Son adet tarihime göre 16+3 üm, ultrasona göre 17+2. Bu durumda bebek geriden mi geliyor önden mi gidiyor?
Dilaraanl -Ylz- ilk gebeliğim o yüzden bilmiyorum bazı seyler cok karısık geliyor🥺 teşekkür ederim bebeğim❤️