Songul2610 Merhaba! İnş en yakın zamanda anne olursunuz o güzel duydugu yaşarsınız , bende 2 ,5 yıl hamile kalmadım gitmediğim doktorda kalmadı gonal f iğnede kullandım 3 ay boyunca bir hafta kullanıyordum haftanın sonunda muayneye gidiyordum yumurtalılar büyümüşse doktor bana çatlatma iğnesi veriyordu ilişkili günleri yazıyordu gonal f iğneyi 3 ay kullandım göbeğimden hiç bir faydasını görmedim ben , doktora gitmekten vazgeçtin sadece dua ettim düşünmedim eskisi kadr beyin boş olması lazım düşünceden olmuyor unuttum kendimi şimdi hamileyim 3 aylık ☺️