Nutelllaa Ay kızlar 31. Haftadayim .karnım resmen patliycak gibi .ayaklarıyla mi ittiriyor napiyor bilmiyorum canım çok acıyor kaburgalarimin olduğu yer özellikle .ne yapsam geçer yahu bu 😬bı gerginlik var ama inanilmazz
Eldgrn Nutelllaa 34 haftadan bildiriyorum geçmiyor sanki daha olabilir gibi göbeğim ileri aşağı doğru çekiliyor acıyor gün geçtikçe daha fazlalasiyor
Ozlemcyln Nutelllaa 31+4 haftalık hamileyim şuan bende tam olarak öyleyim üstüne kuyruk sokumuna doğru ağrım ve sayamadığım kadar bebek toplanması yaşıyorum kalça ağrısını unutmamak lazım yürürken topallatıyor resmen
Nutelllaa Eldgrn ya sanki içerde bebek değilde bıçak var .yemin ederim tarif edemiyorum.kemigi falan mı batıyor .hiç böyle bişey yaşamadım 🤷
Nutelllaa Ozlemcyln ben ilk hamileligimde kalça ağrısından yuruyemezdim.bunda yok ve bu dediğim bıçak gibi ağrı yeni başladı .dayanılmaz hale geldi 😬
Eldgrn Nutelllaa aynısı aynısı yırtıyor sanki içini göbeğimin altına bişey bağlamışlar çekiyorlar aşağı hem içi hem dışı ayrı acıyor
Nutelllaa Eldgrn sürekli yaşadığım bişey değil bı anda oldu ve iyice keskin bı acıya dönüşmeye başladı
Ozlemcyln Nutelllaa valla benim 3.hamileğim hepsinde de yaşadım gerçi benim daha fazla yaşamamın sebebi doğumlarımın sıklığından dolayı 2 buçuk ve 1 buçuk yaşında 2 oğlum daha var 31+4 haftalıkta hamileyim
Eldgrn Nutelllaa benim ara ara yaşadığım bişey yürürken çoğunlukla oluyor öyle olunca yürüyüşüm penguene dönüyor hatta 🤣🤣 bide yalancı sancılar oluyor arada onlarla daha artıyor o acı