Sinem0135 Aysecan0335 yenidoğan yoğun bakımı. Var ama yetersiz canım eğer riskli bir gebelik söz konusu ise önermem
Aysecan0335 Sinem0135 hıı anladım canım gitmedim hiç zaten bu hastaneyede merak ettim teşekkür ederim
AybarsveAnnesii Kızlar doğum yapan var mı aranızda nasıl geçti? Ben 29+3 oldum karnım iyice çıkmaya başladı heyecanda başladı tabii Gönenç hanım takipliyim sizler neler yaptınız kaç haftalıksınız ?