Merhabalar kızlar 36 haftalık hamileyim son bir haftam kaldı 37 raporum için hala çalışıyorum. Son bi kaç gündür şiddetli bel ağrım var. Pazar günü kitlendim hastaneye gittik nst çekildi şükür bir şey yok parmak ucuma kadar vuruyor ağrı ve sadece sol tarafım da. Pazartesi kendi doktorum ve ortopedisin önerisiyle mr çekindik doktor bir şey yok diyemem hafif bir kas gevşemesi var dedi. Ağrı ondan olabilir dedi pilatesi yasakladı. İstirahat dedi ve normal doğuma karşıyım seni zorlar dedi yani açıkçası ben normal doğumdan yanaydım şimdi sağlığım için hangisi önemliyse onu istiyorum tabi… size sorum böyle bir şey yaşayan var mı aranız da Allah rızası için bir çözüm uygulayıp sonuç bulan var mı canım çok acıyor adım attıkça uzandıkça sürekli bir yanma hissi batma hissi :( uzun oldu hakkınızı helal edin ♥️