Edafmo Muhammedarasannesi benim de gölge gibi çok çok silik çıkmıştı çizgi🥰 hamileliğinizin çok çok erken döneminde olabilirsiniz
Semyyy Muhammedarasannesi benimde cizgim cok silik çıkmıştı 4.haftada yapmistim ben kaldikca koyulasti cizgi
Muhammedarasannesi Edafmo https://www.hizliresim.com/bba2v5s canım ayarlarıyla oynadım net göresiniz diye senin böylemiydi üstteki testi dün sabah yapmıstım
Zln2152 Muhammedarasannesi silik çizgi var kuruma çizgisi değilse eğer teste göre gebelik bar gibi ama çok yeni
Edafmo Muhammedarasannesi sanki var gibi ama renkleriyle oynamadan da görülebiliyor mu çizgiler. Eğer öyleyse bence birkaç gün daha bekleyin tekrar test yapın daha net sonuç alırsınız💕
minikumutlar Muhammedarasannesi burada sormak yerine kaç gündür kan versen öğrenmiş olucaksın sürekli sormanın anlamı yok testler yanıltıyo en iyisi kan vermek gidin kan verin içiniz rahat olsun.
Zln2152 Muhammedarasannesi ayarıyla oynamadığımda ki görsel de evet bir gölgelik var test mi bozul acaba canım bilemedim ki acaba tekrar yeni bir test mi yapsan
[silindi] Canım bence yarın kan ver varsa kesin sonuç artık çıkar senin yumurtlama testlerinde neredeyse hep pik çıkıyordu sanırm hamilelik yoksa bi hormonlarına baktır belki yüsektir
anneoluyorum101 Benimki böyle çıkmıştı kan verdim bi kaç gün sonra beta 95 çıktı yani bi kaç gün beklediğim halde daha çok yeni demişti doktorum karşılaştır istersen atıyorm fotoğraf
Muhammedarasannesi anneoluyorum101 https://www.hizliresim.com/nxkz0ol bak canım şu damlattım gitmedi çizgi
Muhammedarasannesi anneoluyorum101 https://www.hizliresim.com/nxkz0ol aynı koyulukta hatta sımdı şu döktüm kuruma olabilir diye