kahve rengi akinti olsa sorun yok ama kirmizi kan gelmesi iyi degil diyor doktorlar. Ben ilkinde oyle oldu sonra adet gibi gelmeye basladi mesela kimyasal gebelikmis meger. Ama bir yakinim 4 aya kadar regl oldu bildigin surekli yatti. En iyisi bi doktora git kirmizi kan varsa gidilmeli