tugcee0 Fatoxd Bugün yani 20+6 da yaptırdım 20. Haftaya girince yapılıyor sağlık ocağında aşı olmadığı için bugün yaptırdım
Fatoxd tugcee0 teşekkür ederim cevabınız için ben 20+3 fakat sağlık ocağı tarafından bilgilendirilmedim . Tetanoz aşısının toplatılma muhabbeti vardı kafam karışltı kaldırıldımı acaba diye
Bebekliannee Fatoxd kaydınız var mı sağlık ocağında gebelik olarak. Ararlar vakit var daha. O toplama olayı da ,tarihi geçmiş ilaçları alıp yerine yenileri koyuldu diye biliyorum
Fatoxd İşte bi halk sağlık merkezlerinden toplatıldı dediler , bi tarihi geçmiş olanlar toplatıldı vs ortalıkta bi bilgi kirliliği var
Misketlimonum Fatoxd Fatoxd böyle tavsiyen eden dr lar var. Ben bilmeden tarihi geçmiş aşıyı vuruldum :( ve Türkiye’nin yerli aşısıymış bize uygulanan son iki yıldır Türkiye de uygulanıyor bana pek güven vermiyor .
Fatoxd Misketlimonum bende bugün sağlık ocağına sordum aynı şekilde dediler. aşılar elimizde hiç kalmadı ve prosedür değişmiş 24 haftada vurulacakmış tetanoz aşısı banada aşıların geneli çok güvensiz geliyor fakat yaptırmazsamda bişey olur korkusu var
Fatoxd Daisy0000 çok garip daha bugün sordum ve tetanoz prosedürü değişti 24 ve 28 haftalarda vurulacak dendi .