Nuraaaa beyzzsenturkk boşuna beklemek değil de sağlığı için beklemek diyelim anne içinde bebek içinde en sağlıklısı normal doğummuş nasip olmayınca tabi ki elden birşey gelmiyor 2 yaşında oğlum var 8.30 en geç bir koşturmaya başlıyorsam her gün yürüyüp suatlarımı demiyorum açılma için ve ikinci doğumum olmasına rağmen benim hiç açılmam yok 😃
NM_mom Bebeğin 1 saat bile içerde kalsa bebeğinin hayrına vakti zamanında sağlıkla gelsin inşallah, hiç acele etme hamilelik gerçekten çok uzun ama benim kız 38+1de geldi illa 40ta doğar diye bişey yok😂 acele etme 🧸
Yagmurrr98 beyzzsenturkk Devlet hastanesi fikrinizi sormaz tamamen doktora bağlı 4.5 kiloya kadar normal doğurabiliyorlarmis 🥲