Merhaba arkadaşlar erken gebelik testi yaptım ilkte tek çizgi çıktı aradan 3-4 saat geçtikten sonra baktım ikinci çizgiye belirgin fakat yarım çizgi şeklinde sizce gebelik var mıdır? Adetim bir haftadır geçiyor normal de de adetim geç oluyordu fakat bu kadar değil.