Ssuhedaaa Herkese merhaba. 30+3 haftadayim. Birkaç gündür bebek karnımda bir yerde toplanıyor gibi hissediyorum. Sertleşiyor daha sonra tekrar hareketleniyor. Ve çok sık idrara çıkıyorum sizlerde böyle misiniz ?
Ssuhedaaa Nesli8181 siz kaçıncı haftadasiniz peki. İkinci bebeğim olacak ama ilkinde doğuma çok az kala böyleydi. Meğer kasilmalarim başlamış anlamamıştım. Şimdide böyle olunca korktum biraz
Nesli8181 Ssuhedaaa bugün 31 haftalik olduk biz ilk bebeğim çünkü o yuzden bende bi kaç gündür öyle hissediyorum birseyler yedikçe hatek ediyor
11mom_ Haftamdayim bende aynıyım. Özellikle geceleri sağ tarafıma yumak gibi toplanıyor😆 sol yanına yat bacaklarının arasına yastık koy gevsiyor.