Birleşik kamu iş sendikalarına üye olan bütün memurlar eylem yapıcak hanımlar. Öğretmenim bizde yapacağız sağlıkcılarda vergi dairesinde çalışanda tapuda çalışanda. Ama bu ne kadar etki eder bilmiyorum. Çünkü 1 milyon öğretmen içinde o sendikaya üye olan yüz bin kişiyiz. Yani her okulda en fazla 3 4 öğretmen demek. Hastanelerde öyle olur.