Merhabalar yorumları okudum da bir hekim için bu üslupla yazılmasına üzüldüm. Ben kendisine gebelik önceside gittim gebeyim şimdi de gidiyorum. Egonuzu tatmin edecek bir doktor aramıyorsanız ve her şeyin doğalında gitmesini istiyorsanız cenk beyle bu yol gayet güzel gidiliyor. Kibirsiz , ilgili , gerekli açıklamayı yapan senin için bebeğin için ne iyi ise yönlendiren kafa karışıklığına sebep olmadan güven veriyor. Kişisel bir bağ kurmak zorunda değil tam tersi doktor hasta ilişkisini tam kıvamında tutuyor. En isim yapmış doktorlara da gittim resmen goygoya para ödeyip direkt sezeryana yönlendiren hekimleri de gördüm. O yüzden Cenk beye çok güvenerek içim rahat gidiyorum. Tavsiye de ediyorum.