Goktugc Kızlar elinde olan varsa gönderebilir mi sigortamız olmadığı için sürekli para vererek alıyoruz yardımcı olur musunuz
gl12cn34 Goktugc duan bende kullanıyorum kac aylık hamilesiniz kaç kutu lazım acaba fazladan alma hakkım var mı benim
Zelihanurum Goktugc merhaba elimde var instgda Halime cazm hesabına yazabilirmisiniz gönderimi yapmak icin
Fadimegll321 Gizem1_ Goktugc gl12cn34 kızlar bunun tarihi mi geçmiş bilemedim ben :( 2 gün kullandım inşallah bir şey olmaz 
Zelihanurum Slma_aygn 2 kutu daha var ama şuan kargoya verecek kimse yok bende çıkamıyorum siz bilgilerinizi atın bana annem çıkacağı zaman derim size kargoyla yollasın
Slma_aygn Sennannnamamam1 bende zaten O sekilde alıyorum raporum olmadığı için ağır geldiginden ücretler yardım istedim teşekkür ederim
Zelihanurum Sennannnamamam1 buraya insanlar yardimlasmak için yazıyor siz iğneyi bile satma derdindesiniz yazık 9 kutu vardı elimde hayrima yolladım birine bunu yapmak çok zor değil
Sennannnamamam1 Zelihanurum ben ucretli aldim yazdirark almadm cunku kutusuna 700 verdim ihtiyacm olmasa veririm dimi bnmde ihtiycm var
Slma_aygn Zelihanurum çok çok teşekkür ederim Allah razı olsun özel görüşme açmayı biliyor musunuz buradan ben bilmiyordum da biliyorsanız ordan yazayım bilgileri