Mavi25 36 haftalık iken yaptırdım 5 saniye bile sürmedi hiç bişey hissetmedim elhamdülillah çok rahattım 38 de tekrar olucam cuma günü kendini hic kasma ve disardakilere asla kulak asma burda bende çok okudum çatı muayenesi hakkında olumsuz şeyler korkuyordum hatta ama hiç alakasi yok burda yazılanların doktorum eline eldiven geçirdi jel döktü 3 parmağına öyle geçirip cikarmasi bir oldu