30 aralıkda gittim doktora randevulu tahlil verdim hastaneden kâğıt olarak sonucumu aldım ama hala e nabızda düşmedi . Dün acilden beta hcg verdim e nabızda düştü o . Sanırım doktorlar sisteme giriş yaparak oluyor . E nabızı ve hastaneyi aradım birlik durum değil falan dediler