AyFa1608 Kızlar burun aspiratörü alıcam da arkadaşım Chicco yu önerdi we baby gördüm bide kullanan var mı memnun musunuz ? Kararsız kaldım hangisini alsam acaba ?
gamzosgamzos AyFa1608 baby Vac burun aspiratöru öneririm süpürge ye takıyorsun çekiyorsun digerlerinin yedek uçlarına para yetişmiyor
Sirine34 Vallahi wee baby de aynı işi görüyor chicco da aldım ikisini aynı değişen bir şey yok zaten inanın 3 yaşına geldi oğlum 3 yaşına kadar bir 5-6 kere değiştirmişizdir o kadar pahalıyı almaya gerek yok tabi yine karar sizin 🥰🌸
AyFa1608 Sirine34 bend epahalı diye kararsız kaldım. Arkadaşım 30 liraya mı ne almış eczaneden bi işe yaramıyor dedi sonra Chicco aldı çok iyi falan diyince kafam karıştı 🥲 o zaman we babye bakayım bi teşekkür ederim canım