alangoya_ Maşallah o zaman hiç hiç panik yapmayın🥰 baş geliş pozisyondaymış ne güzel o zaten size gerekli sinyali verecek bebiş kendi ne zaman isterse☺️ Benim de ilk gebeliğim 37+1deyiz. İlk doğum evde aniden olacak kadar kısa sürede gerçekleşmez hiç endişelenmeyin o konuda her türlü hastaneye yetişirsiniz Allahın izniyle. Hastane ortamına ne kadar geç girerseniz o kadar iyi doktorlar hep aynı şeyi öneriyor. Önemli olan süreci çok iyi analiz edebilmekte. Kasılmalar yatarak geçmiyorsa ve düzenli aralıklarla(bu aralıkların arası gitgide kısalır 10 dk 1, 5 dk 1) Bu kasılmalar da açılmamızı sağlar. Ev ortamında kendi konforunuzda açılmak çok daha iyi bana göre hastane ortamında tedirgin olabiliriz belki. Sağlıcakla gelsin bebişler inşallah en güzel şekilde🥰