Beratcan bu sorundan en çok muzdarip olan benim sanırım. Gebe olduğumu 4. Haftada öğrendm. 2 hafta sonrası falandı sanırım. Önce göbeğimde sonra dizden aşağı bacaklarımda kaşıntılar başladı. Ben kaşıdıkça kabardı, kabardıkça kanadı,kanattıkca dağıldı. 12. Hftaya kadar zor sabrettim. 12. Haftada cildiye doktoru sıkıntı stres dedi. Uyuz falan değilmiş bu arada. Herneyse bi ilaç verdi ama kortizonlu krem. Eczanede onu yaptırdım. İnce tabaka halinde sür dediler. Bebeğin dudak gelişimi için mecbur 12. Haftaya kadar bekledm bu arada. Sürdüm geçmedi. Gitmediğim dahiliye cildiye yaptırmadığm test kalmadı. Sonuç yok. En son tam ddm azaldı geceleri soguk su tutarak yatmaya basladm. Kurumaya basladılar sanki ddm. Doktorum progestan başlattı. Ondan sonra yine azdı kaşıntılar. Şimdi 32+6 haftalığım. 28 haftadan beri yine progestan kullanıyorum. Sanırım o yan etki yapıyo kmse tam çözemedi. Onuda kullanmazsam erken doğum riskim var. Son 4 gündürde avuç içlerim ve ayak tabanlarım kaşınmaya başladı. Önceki belki alerjikti bilmşyorum ama bu kesin kolestaz fslan diye şüpheleniyorum. Doktoruma safra testi oliyim mi yine dedim olma öncedende vardı kaşıntıların dedi. Kaşınmak dert değil bebeğe bişey olur diye korkuyorum. Yani çözümsüz bi şekilde çaresiz doğumu bekliyorum. Nedeni bulunamayan bi vakayım maalesef.