Aslihantuncer Kızlar 29+4 deyiz bugun lavaboya oturur oturmaz pat diye kan geldi öldüm dirildim ama anladim ki makattan gelmis ped tuttum temiz. Yasayan varmi? Ne yaptiniz peki?
nur34_ Aslihantuncer boyle cok yogun degil benimki ama zorlaninca oluyor agriyo sisiyo bide parca cikmis ele hissedilir hem utaniyorum hem korkuyorum
Aselhumaninannesi Aslihantuncer sıcak suda oturma banyosu yapın Zeytinyağınız var ise vazelinde olur her tuvalet sonrası sıcak su ile taharet alın sonrasında zeytinyağı veya vazelin sürerek içeri doğru itin doktorunuza danışın ama yasak değil diye biliyorum üç aydan sonra procto gynevol krem veya fitilini kullanabilirsiniz Hamur işleri tüketmeyin sebze tüketin bol bol su için baharatlardan uzak durun Evinizde ayrıca var ise patlıcan sapını kesin üzerinde azıcık patlıcan kalsın onları haşlayın suyunu için haşlanmış patlıcanı karnıyarık gibi açın patlıcanın iç kısmını hemoroidin olduğu yere koyun çok ta sıcakken değil ama sıcak olsun içinize bez koyunki çamaşırıniz kirlenmesin bunlari yaparsanız kesinlikle düzelir çünkü ben daha büyük seviyedeyken ameliyat olma safhasında döndüm simdude var Allah’a şükür şişmesi dikkat ediyorum çünkü hemoroid direk normal doğuma engel sıcak su oturma banyosu dan kesinlikle korkmayın sıcak suyu bir kovaya koyun on bolgeniz sıcak suya temas etmeden oturun su soğuyana kadar sizi rahatlaticak
bademli_puding Aslihantuncer ayy bugün aynısı başıma geldi ama öyle çok değil peçeteye silerken kan gördüm allahım öldüm öldüm dirildim makatta çatlak olmuş hafif hafif kanıyodu geçti ama kabız olmamama rağmen çatlak olmuş bide hemoroid var zaten ishalim bide hamilelik yüzünden çok zor
Aselhumaninannesi nur34_ zeytinyağı veya vazelin sürerek içeri itin çıkmasın baharatlı tüketmeyin bol bol su tüketin şişmesine vs dikkat edin şimdi yorum yaptım orda detaylı bakabilirsiniz
Burrccu nur34_ uff bende ayni durumdayim, hamilelikden öncede vardi. Normal dogum yaparsam falan bide onun gorunmesi zorlandiginda acimasi falan sinirlendiriyor şimdiden, tuvalette biraz ikinip zorlansam iki gun uzerine oturamiyorum ya
nur34_ Aselhumaninannesi bakicam simdi tsk ederim ama bende bir yildan fazla bi suredir var ihmal ettim cekindim aslinda hamile kaldiktan sonra daha bi kotu oldu sanki zaten reflum oldugu icin baharat salca vs cok tuketemiyrm homoroidi tetiklicek hic bisey yapmiyorum dikkat ediyorum ama kabizlik cok yasiyorum oda cikiyor kotu oluyo ztn
Aselhumaninannesi nur34_ rica ederim inşallah sizinde düzelir sürekli bende uğraşıyorum ki tekrar aynı olmum
nur34_ Aselhumaninannesi inşallah❤️allah hepimize sifa versin normal dogumu cok istiyorum ona engel olucak dereceye gelmesin baska istegm yok
nur34_ Burrccu ayn bnde oyleyim valla gebelikten dolayi kabizlik cok yasiyorum diye cikiyor duzene girince geciyor bu dongu hep boyle
Aselhumaninannesi nur34_ bende istiyorum bu yüzden dikkat ediyorum geçende doktora sordum sistigi an ve kanamaya geçtiği an direk sezeryan diye söyledi oda bana dikkat et dedi bakalım inşallah sıkıntısız olur