MLK Kızlar 8+3 günlük hamileyim kesinlikle su içemiyorum normalde de su içmeyi sevmeyen bi insanım doktorum şuan bol bol su içmem gerektiğini söyledi fakat olmuyo yani şu aşamada mide bulantılarım yüzünden dahada soğudum su içmekten.Günde en fazla iki bardak içebiliyorum. Böyle bi durum yaşayan varmı çokta üzülüyorum bebeğim için içeyim diyorum ama midem almıyo elimde değil😢
Sinmn MLK hamileliğimde ben de öyleydim, suyu şişeyle içmeye çalıştım ve şişeye de bir yaprak nane koyuyordum.. daha kolay oluyordu
Calasun MLK bir lt suya bir dilim limon at tadını degiştiriyo ve iyi geliyo içmek zorundasın bebegin için bende öyleydim hala öyleyim zorla su içiyorum, çözüm üret kendince içemiyorum diyip kenara koyma🙏🏻🐣
Minnakkkk MLK bende ıcemıyordum zorluyordum ama günlük bı lıtreyı geçmiyordu 29.haftamda suyumun azaldığını ogrendım cok kasılmalarım oluyordu uyuyamıyodum doktorum cok kızdı en güzel zamanlarını mahvedıyorsun dedı ve günlün uc lıtre su içmek zorundasın dedı hergun sile Yanımda gezdım ve ıctım suan 38 haftalığım yıne uc lıtre ıcemıyorum ama günlük bır buçuk ıkı lıtre de olsa zorluyorum bebegım ıcın tabi 😍😍
Balarisi_ MLK içine limon at nane koy yada yeşil elma falan koy tadını değiştir suyun en az 8 bardak içmen lazım çünkü
Anneyim6 Böbrek büyümesi var bende su bol içmem lazım ama içermiyor insan inanın hakveriyorum size ama mecburen içmeliyiz bebek için
nisanisa Ben normal de günde 3 4 litre su içen biriydim ama Bende o zamanlar su içemiyodum ya ama senin baya kötüymuş su şişesiyle içmeyi dene sürekli yanına al birer yudum derken bi litreyi geçer biraz da içine limon sıkabilirsin daha rahat içersin ama ihmal etme
MLK Valla haklısınız kızlar umarım benim içinde bebeğim içinde bi sorun teşkil etmez içmeye çalışıyorum yavaş yavaş. Bide havaların soğuk olmasınında etkisi büyük yaz olsa belki su içme ihtiyacı duyardım daha iyi olurdu benim için.
MerveKoz Benmn 😭😭 günde bir bardak zor içerdim ama bebişim için iki litre içmeye basladım umarım yetiyordur
Candy_liz MLK Tarçın seviyorsanız çubuk tarçın atabilirsiniz içtiğiniz şişeye, nane yaprağı, limon dilimi.. bunlar belki bir nebze olsun içilebilir hale getirebilir..