Bugün ilk kez bebişimi gördüm ilk doktor kontrolüydü 7 haftalık diye gittim ama 6 haftalık olabilir dedi birde kalp atışları için haftaya çağırdı makinayla da alakalı olabiliyor bu süreçler dedi bilemedim heyecandan çok soruda soramadım küçücük birşey çok heyecanlıyım 🥲🥲