Edafmo efeninannesiii_ benim kapı süsü bu şekilde, kasnağın etrafında minnak minnak ledler var. Makromelerdem daha kibar duruyor bence 🥰
aasenaktas efeninannesiii_ ay ben kendim hazırladım ve çok içime sindi🙈 36 haftadan sonra kapı süsü niye yaptırmadık telaşına girdim çoğu sayfa 15 gün+kargo teslim süreci diyip doktorum bebek önde 38 den itibaren beklerim diyince el mecbur
efeninannesiii_ Edafmo bende makrome düşünürken birden bu leflere denk geldim aşırı beğendim ama kararsız da kalmadım değil 😊 siz nerede yaptırdınız acaba
Edafmo efeninannesiii_ ışıklı halini h çekmemişim ama çok kibar duruyor bence bunlar, makromeler çok kaba geliyor bana🥰 instagramda minik_atolyem sayfasındam arkadaşım hediye yaptırdı sağolsun
Edafmo -MucizeMelegiim- bana arkadaşım hediye yaptırdı o yüzden fiyatını ve teslim süresini tam bilemiyorum
Bebisinizz efeninannesiii_ Bende annebebek_susleme sayfasından instagramdan yaptırıyorum bugün atıcam parayı 260₺+ kargo 35₺ miş şu modeli yaptırıyorum ismimiz Eslem 🐣
efeninannesiii_ Bebisinizz yaa çok şirin bişeymiş buuu ❤️❤️ ben erkek bebeğe göre beğenmek zorunda olduğum için zorlanıyorum açıkcası 🙄
Bebisinizz efeninannesiii_ erkek bebek için olanı da var sayfada bi sayfa daha önerebilirim instada ama orası biraz pahalı; dooratolye
Tbayram efeninannesiii_  biz kendimiz yaptık kapı süsümüzü çok güzel modeller var lakin gereksiz pahalı geldi bana. Onun yerine başka bir eksiği temin edilir diye düşündüm. Yuvarlak nişanda masa süsü olarak kullandığımız çemberi ve gelin çiçeğimi kullandık geri kalan isim ve tüyü vs. Şeyler toplam 100 TL tuttu. İçimze de sindi. Malzemelerimiz varsa uyguna da getirebilirsiniz hemde el emeğiniz olmuş olur☺️