Kızlar 20 Aralık’ta 2. Sezeryanımı oldum. Çok şükür biz miniğimize kavuştuk isteyen herkese de nasip olsun 🙏 aklıma bir konu takıldı. İlk sezeryanımda doktorum korse ya da karnımı sarmayı önermemişti 2 sene önce ilk doğumumu yaptım. Ve karnım kilo verdikçe kendi kendine toparlamıştı. Şimdiki Doğumumdan sonra doktorum korse kullanabilirsin dedi. Aklım karıştı. Siz ne yaptınız ? Korse kullandınız mı? Ya da karnınızı sardınız mı? İkinci sezeryan olduğu için aklım karıştı ya da toparlanmazsa diye 🙄🙄🙄