Kaderklc Merhaba 18.hafta gebelik sürecindeyim. Göğsümden şeffaf sıvı geldi. Azcık merak edip bastırdım daha çok geldi. Nedenini anlamayadım. Acaba bu durum ile karşılaşan varmı.
radiantmother35 Kaderklc benimde 20. Haftamdan itibaren damla damla geldi az önce yine geldi bu 16. Haftadan itibaren normal birşeymiş endişenebileceğin bir durum yok 💖
Aselsmoms Kaderklc sıkma canım erken doğuma sebep oluyor elleme uyarma göğüslerini rahatsız olursan göğüs pedi kullan
Kaderklc Ilk gebeliğim. Camasirimda leke vardı. Merak ettim azcik baktırdım sıvı gelince korktum. Doktora gidince sorucam hemen
Ebrulicee 16 haftalıkken benden de geldi doktoruma sordum hormonların devreye girdiğini normal olduğunu söyledi. Ama göğsünüzü sıkmayın uğraşmayın yine de. Korkulacak bir şey yok annelik belirtileri bunlar çok şükür bebeğinize hazırlanıyor vücudunuz