zuhaall yok kanamam vs çok şükür sadece toplanma oluyor sonra dağılıyor. Özellikle akşam saatlerinde sıklaşıyor. Yan yatıyorum mesela hemen toplanıyor çok garip 🤷🏻♀️ Anlamadım bende neden olduğunu. Şimdi ilaç alıcam eczaneden doktorum çok sık olunca iç dedi. Gel demedi kontrol için gitsem mi bilemedim haftaya cuma kontrolüm. Daha geçen cumartesi baktı hatta kasılmaları söyleyince rahimde kasılma yok korkma falan dedi 🤷🏻♀️ Valla bir yanım çok tedirgn bir yarım rahat 🥹 Hayırlısı olsun diyorum 🙏🏻