Gittim ama malesef memnun kalmadım ne doktordan ne sekreterlerden hele ki sekreterler suratları beş karış sanki onlara mecburmuşuz gibi bi soru soruyorsun ağzının ucuyla cevap veriyor ilgi alaka 0 0 0 yani şuan muayneye raşit ilhan beye gidiyorum memnunum ama dogumu burda yapmayacagım.