Ogkmno monagra aynı şeyi ben de yaşıyorum. Maalesef kortizonlu ilaç bile kullanmak zorunda kaldım. Kaşınmaktan mahvoldum. Haftadayım bundan sonra kullanmamız lazım ama ne kullanacağım ben de bilmiyorum.
Dtinc efemom_ ilk hamileliğimde lierac krem kullandım 16 hafta itibariyle, hiç çatlağım olmadı,şimdi ikinci hamileliğim hiçbirşey kullanmıyorum yine olmadı çatlağım, tamamen genetik
evrem321 Bio oil yağın içinde ReTinyl diye bir kimyasal var ve kanserle ilişkilendirilmiş ayrıca içinde birden faxla kimyasal barındırıyor bu açında hamilelerin kullanmadı sakıncalı lütfen bir ürün alırken içerik analizi yapın
yesimkolglu35 Ne kullanırsanız kullanın yapı meselesi bence çatlak oluşumu .zeytin yağı ve Hindistan yağı her derde deva 👌