efemom_ Kaçıncı ayda çatlak kremi veya yağı kullandınız 12 haftalik oldum kullanmaya başlamalı mıyım birde hangi markalari önerirsiniz 🙏🏻
Mervenur_19 efemom_ 21 haftalık hamileyim ve yeni kullanmaya başladım çünkü yeni kilo almaya başladım. Duşta zeytinyağı, sabah akşam bio oil kullanıyorum.
SebnemRasit efemom_ ne kadar erken o kadar iyi çünkü o bölgeyi ileriye hazırlamak gerekiyor göbek çıkmaya başlayınca değil. Zararı olmaz faydası olur ☺️
KeremikoBayky efemom_ ben daha hamile değilken başladım yağlamaya neme doysun diye kesinlikle kullanmaya başla. Lierac kullanıyorum günde bir, gün içinde bir veya iki kez de kendi vücut losyonumu sürüyorum minimum 3 litre su içiyorum ve asla kaşımamaya kremlerken çekiştirmemeye çalışıyorum
ayseesrm46 efemom_ ne kadar erken kullanmaya başlarsan o kadar çok daha iyi olur 32. Haftamdayım çatlaklar oluştuktan sonra miss lady krem kullanmaya başladım hiç bir faydası da olmadı ama herkes kantaron yağı tavsiye etti göğüs ucu ve karın çatlakları için
NaimeYilmaz En çok tercih edilenlerden oluşturulmuş listeye göz atabilirsiniz🌸 https://ty.gl/9a75i1h915 Kısa linki açamayanlar BURAYA TIKLASIN
Dilaraanl Ftmbyzt ben 16. Haftadayım cok garip bi sekilde belimde catlaklar olmus bunların ikisini de kullanıyorum
svm9 Lierac ve bio oil kullanıyorum ikiside çok güzel bir ürün bende 17. Haftamdayım çok önceden başladım henüz kilo bile almadım. Ama hamilelikte vücudu erkenden nemlendirmeye başlamak önemli
selvaurnn_ 35 haftalık olduk yeni baktım çatlaklar oluşmaya başlamış bende sanıyorum ki ay ne güzel ilerliyoruz halbuki çatlamaya başlamış çok üzüldüm ama yavrumdan kıymetli değil o iyi olsun sağlıkla gelsin bebek yağı sürcem ben bugünden itibaren ne kullanırsan kullan çatlıycak galiba o yüzden çok da şey yapma 🤦🏻♀️
Nesebasol efemom_ ilk hamileliğimde 12 haftalıkken başladım bio oil kullandım ama yine de çatlaklarım oluştu doktorum genetik olduğunu söyledi aslında annem de bir tane çatlak yok 😃şimdi ikinci hamileliğim 33 haftamdayım zaten çatlağım var diye hiç kullanmıyorum 🌸☺️
Papatya24 efemom_ Ben karnımın gerilmeye başlayacağını hissettiğimde başladım 24. Haftadan sonra ama çok hızlı kilo alıyorsanız başlayabilirsiniz kalça ve üst bacak kısmına da sürülmeli bence oralarda da çatlak oluşabiliyor. Ben bio oil aldım ama çok da memnun kalmadım 31. haftadan beri göbeğim çok kaşınmaya kızarmaya başladı organik Hindistan cevizi yağı aldım şimdi o çok daha güzel nemlendiriyor emildikten sonra da çok yağlı his ya da koku bırakmıyor gratisten aldım life in markası öneririm hem daha uygun
Elif3344 12 .haftada başladım, hergün bio oil ve lierac düzenli kullanıyorum,bazen argan yağı da sürüyorum şuan 32. Haftadayım göbeğimde bir tane çatlak oluşmadı,son haftaları bilemiyorum tabi :)) Birde bol su içmekte gerekiyor günde 2-3 litre
monagra efemom_ her şey ama her şey alerji yaptı. Bio oil, lierac, hindistan cevizi yağı, mustela, weleda.. görsel eklemeyi bilsem göbeğimin alerji olmuş halini atacaktım buraya ama yapamadım. Ne kullanacağımı bilmiyorum şu an gerçekten
Kymtipek monagra Size loccitane marka, shea butter, ve badem yağınü öneririm ürünleri % 95, doğal ben kullaniyorum cok memnunum🙏🏻👌🏼
Ogkmno monagra aynı şeyi ben de yaşıyorum. Maalesef kortizonlu ilaç bile kullanmak zorunda kaldım. Kaşınmaktan mahvoldum. Haftadayım bundan sonra kullanmamız lazım ama ne kullanacağım ben de bilmiyorum.
Sbahcivanlarr efemom_ istediğin markayı, istediğin sıklıkla kullan. Derin elverişliyse çatlıyorsun. Ben engel olamadım 🤦🏻
Silay35 efemom_ 8. Haftadan beri mustela kullanıyorum sabah akşam ilknçocukta da kullandım çok memnunum
ikbalk efemom_ ne kadar erken başlarsan o kadar iyi, karnın çıksın çıkmasın o bölgeye nem ve esneklik kazandırmak lazım. Bio oil, lierac kullanıyorum ben arada bir de arifoğlu’nun doğal yağlardan oluşan çatlak karemi var o da yumuşacık yapıyo onu da kullanıyorum o anki ruh halim hangisine uygunsa 😀