Kızlar 35+5 haftalığız. Bugün kontrolde doktor bebeğin 3 hafta önde. İri bir bebek olacak kendini sezeryana hazırla dedi. Bu zamana kadar hep normal doğum dendiği için süt sağma pompası ve biberon almayı şimdilik düşünmüyordum ama sezeryanda mutlaka lazım oluyor değil mi ilk günden itibaren + olarakta sezeryan olduğu takdirde depend kullanımına izin veriyorlar mı, sizler kullandınız mı?