Esrauysal ikibaloglanannesi hiç bilmiyorum kuzum 33 üm ben daha hiç bağlanmadım bende öğreneyim senin sayende
Denizkizi123 ikibaloglanannesi 30 dan itibaren bağlıyorlsr bağlamasa daha iyi. Nst deki ebeler çok suratsız ters aman
Yagmurrr98 ikibaloglanannesi Nst normal kontrolden daha güzel ya kalp atışlarını yarım saat dinliyorsun 🥹🥹
EmineDefneGokce Burcu350947 bana kalırsa daha erken olmalı. hissetmediğimiz sancılarımız olabilir , bebeğin kalp atışları yavaş olabilir. Hepsi nst ile tesbit ediliyor. Çok gördüm bebeğinin kalp atışı nstde düzensiz olup direk doğuma alınan
ikibaloglanannesi Denizkizi123 ayy doğru. 29’ken gittiğimde doktorum nst odasına gidip tansiyonunu ölçtür gel dedi. Kadın gerçekten suratsızdı. Tam dövmelikti🤦🏻♀️.
Burcu350947 EmineDefneGokce ben sadece doğum için gidenleri nts bağlıyorlar sanıyordum ondan erken değil mi diye şaşırdım 18 deyim şuan böyle takip edildiğini öğrenmem iyi oldu doğru diyosun her ihtimale karşı allah hepimizi korusun.
Aselsmoms ikibaloglanannesi 32de gittiğimde çok baş aşağı demişti doktorum baskı yapıyordu alttan baktı açıklık yok ama kafası çok baskı yapıyor dediği için 34de devlet hastanesine gittim nstye girmek istedim rahim ağzın 2 2.5 cm kısalmış dedi ama sevk ettiği yer haftanla uyumlu dedi nstde sancı görünce sevk ettigi hastanede serum taktılar sancılar yavaşladı çıkarttılar 🥰
Denizkizi123 ikibaloglanannesi evet benim tansiyonum 11 8 çıktı çok yüksekmiş bilmem ne bebek ölür karnında her gün ölçtürr dahiliye ye sevk etsin seni doktor neler dedi saçma sapan şeyler ya bisürü ebe stajyer de var zor gelen ne ben anlamadım