Esrauysal Ben girmeden önce gerçekten çok korkuyordum sezeryana alınmadan bacaklarım tir tir titriyordu ve bayılana kadarda devam etti🙈Buraya kadar zaten bir şey yok korku dışında🙈🤣 bana seslendiklerini duydum gözümü açtım ameliyathanede kendinize gelmeden çıkarmıyorlar zaten sonrasında yanma hissettim kesik yerimde ve ne zaman ağrı kesici vereceklerini sordum odaya çıkarttılar hemen orada ağrı kesicim verildi gerçekten söylüyorum benimde ilk gebeliğim ama inanın hiçbirşey korkmanızı gerektirmiyormuş sonda takıldı takarkende çıkartırkende illa hissediyorsunuz ama acısı abartıldığı gibi hiç değil.Ben şuanda rahatlıkla kalkıyorum oturuyorum bebeğimle ilgileniyorum yürümeniz çok önemli bir kere sizi ilk kaldırıyorlar 6 saat sonrasında ondan sonra sizin yürümeniz gerekiyor başarırsanız olay bitmiştir zaten🥰Hiç korkmayın umarım faydalı olur yazdıklarım🥰Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip eylesin inşallah ❤️