mom23 ben sezeryan olacaktım kendi isteğimle pazartesi günü alınacaktım ameliyata , korkuyordum baya , cuma günü gece aniden sancım başladı sabah hastaneye gittiğimde 5 cm açılma vardı deneyelim sezeryana girme yapamazsan söz alacağız dediler ikna ettiler . Ben asla normal doğum yapamam diyodum ama rabbimin mucizesi işte akıl sır erdiremeyiz. Hâlâ hayret ederim düşündükçe benim gibi hastane kapısı görünce korkan biri , 7-24 yatan birisi nasıl normal doğum yaptı diye . Rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah Ağustosda yine doğumum var kısmetse , normal istiyorum ama herhangi bir problem yaşamazsam tabi . Çünkü biz istediğimiz kadar kendimizi sezeryan yada normal doğum diye şartlandıralım doğum tamamen bebeğe bağlı oluyor . Nasıl gelmek istiyosa öyle geliyorlar 😄
Korkma , bana çatı muayenesi bile yapılmadı sezeryan diye tutturduğum için . Aniden oldu bitti yani . Fazla düşünme içinden çıkamazsın. Akışına bırak.