Kubrasnyrt Halen bir belirtim yok pazara kadar olmazsa dedi doktor yatış vercem dedi sizler neler yaşıyorsunuz
Hayriyealak Ben yarin ultrasyona giricem. Doktor ile konusacam suni sanci istiyecem insallah gün verirler