Merhaba arkadaşlar ben 35 haftalık hamileyim bugün ilk defa nstye girdim sancılarım çıktı bende ağrı hissediyordum zaten ama normal olabileceğini düşünüp hiç dile getirmedim. Doktorum ağrı sıklaşırsa gelmemi söyledi. Bebek bir yerde çok toplanıyor ve bu sık olmaya başladı biraz korkuyorum aynı durumu yaşayan var mı sizce gideyim mi acile