Yaklaşık 10 gündür kahverengi akıntım geliyordu. Anadolu yakasında gitmediğim hastane kalmadı birşey yok deyip gönderdiler hep. Bugün özelde profesöre gittim. Rahmimde açılma olduğunu önlem amaçlı serklaj a alınmam gerektiğini söyledi. Şuan evdeyim, yarın sabah serklaj yapılacak. Ben sadece süreç hakkında bilgi almak istiyorum. İlk gün nasıl oluyor, sonraki günler ve aylarda nasıl yatılıyor tuvalet enfeksiyon risk ihtimali nelere dikkat edilir vs. Bilgilendirirseniz çok sevinirim. Teşekkür ederim şimdiden 💐(15+3 üm bu arada💋)