Okyanusburc
Glbhr91
Sedoa_
Edafmo
Özelde yapacağım kısmetse. Medical parkta. İlk doğumum olacak. O nedenle çok bilgi sahibi değilim açıkçası.
Kötüyü çağırmayayım ama Mama lazım olsa mutlaka hastanede vardır diye düşünüyorum en olmadı nöbetçi eczaneden vs eşim temin eder diye düşündüm. Ama herkes al al diyince bir tereddüt ettim açıkçası.
Pompa da hastanelerde olduğunu söylemişlerdi ama hijyen açısından lazım olabilir diye götüreyim dedim onu.