Arens_moooms13 Arkadaşlar merhaba aranızda yeniyim bir sorum olucak benim bir çocuğum var 2 yaşında biz tekrardan çocuk düşünüyorduk Pepap uygulamasını kullanıyorum yumurtlama günlerimi takip ettim 2 sene sonra ilk denememde hamile kalır mıyım ?
poyrazin_annesi28 Arens_moooms13 Takvimler doğru göstermez herkesin yumurtlamasi aynı gün olmaz. Takvime göre deneyin olmazsa ovulasyon testleriyle takip edebilirsiniz günlerinizi
Arens_moooms13 Mucizemibekliyorum_ Allah’ın bildiğini bizde biliyoruz canım :)) bu platform soru sorup bişeyleri öğrenmek adına değil mi ?? Bende sorumu sordum
Mucizemibekliyorum_ Arens_moooms13 tamam da ilk aydan hamile kalabilir misiniz kim bilebilir ki yani bunu:) bu yöntemle hamile kalan var mı yada hangi yöntemi deneyip hamile kaldınız diye sorsan anlarım ama ilk aydan hamile kalır mısın inan onu sadece Allah bilir 😂