Esengul başka doktora görünün bence. Damarlarda direnç,çeltik olabilir ihmal etmeyin. O dönemde benimde top gibi oluyordu ama gelişmemesine bişey demesi lazımdı yada bi yol izlemeliydi bilemedimle olmaz. İnşallah doktorunuz yanılıyordur iyi haberlerinizi alırız.