yefeninannesi Merhabalar 23+2 hamileyim bebeğimin başı hep aşağı da doktor istirahat etmemi önerdi bebeği bu haftalarda başı aşağı da olan var mı ? Doğum yaklaştığında normalde bu pozisyonda olması gerekirmiş
Missmanan yefeninannesi 32+5 teyim benim Yen’i döndü daha sizin ki daha değişebilir bence bir daha ki kontrolünde belli olur siz yine de doktorunuzu dinleyin Allah’ın izniyle bir şey olmaz inşallah
Burcuugur yefeninannesi arkadaşımın da bebeğinin başı aşağıdaymış doktor hareket ettikçe pozisyonu değişir demiş endişelenme canım tabi ki yine dinlenmeyi ihmal etme
Fgm yefeninannesi merhaba canım benim bebeğim de 20. Haftadan beri normal doğum pozisyonunda şuan 33 olduk hiç korkma sadece ağır işlerden sakın kendini Allah’ın izniyle birşey olmaz 🙏😚
yefeninannesi Mirayyavuz doktor söyledi hep aşağı da idi bu kontrolüm de dönmesini bekliyordu sanırım doktorum dönmeyince istirahat et bol bol dedi
yefeninannesi Fgm inşallah çok teşekkür ederim içim rahatladı allah razı olsun insan ister istemez erken Doğum mu olur diye korkuyor
OlgaArslan yefeninannesi 37+2 haftalık olduk hala başı aşağıda hiç döndü demedi doktor erken doğum riskin var dedi şuan da doğumla ilgili hiç bi belirti yok 😊
aasenamerve yefeninannesi bizim de 24 de aşağıya döndü hep orda kaldı şimdi 33 olcaz doğum kanalına giriyormuş yavaştan.