-Smeyye- Hayırlı akşamlar güzel anneler bir sorum olucak ama acaba aranızda kantaron yağı kullanan varmı göğüs ucu için 32+6 haftalık hamileyim göğüs uclarda sızı oluyor genelde bugün nedense çok aşırı var acaba sürsem birşey olur mu
beyzaumayy -Smeyye- canım ben çatlaklar için karnıma 24.haftadan beri sürüyorum çatlak kremleri yağları bende hiç işe yaramadı kantaron sanki dağılmasını ve oluşan çatlakların o kırmızı görüntüsünü biraz daha hafifletti gibi geldi