Cananne234 Kızlar 40. Haftamdayım, çok kötü grip oldum öksürük vs de var, aranızda böyle iken normal doğuran var mı?
Duyguucnr Cananne234 bende 37 haftalık oldum, ve gribe yakalandım malesef doğururusam bebeğe bulaşcak diye korkuyorum. Burada bekleyeyim bende
Suheyla2 Cananne234 ayyyy ben yapmıştım 6 yıl öne tamda yarın😂ama nasıl ateş titreme öksürük tabi 34 haftalık bebem kaçtı içerden sonra küveze
Duyguucnr Cananne234 inşallah çorba içtim parol yuttum ıhlamur içiyorum şuan Allah sizede şifa versin