Brlgry Merhabalar öncelikle Doktorum 32. Haftada çatı muayenesi yapacağını söyledi çevremde o doktora giden arkadaşlarda öyle söylemiş erken değilmi ben daha ilerde yapılıyor diye biliyorum bir fikriniz var mı sizin ne zaman yapıldı 32. Haftada yapılanı duydunuz mu doğumu falan tetikler diye korkuyorum yanlış bilgimi doğrumu bilmiyorum ama kafama takıldı 😒😒
Beyza321 Brlgry cok erkennn ve evet dogumu tetikliyor ben 39 +4 teyim yarin randevum var ilk d3fa yarin yapicak cati muayenesini 👍👍👍
Serii Brlgry ya baksada belli olmaz ki sonradan açılabiliyo darsa bile benim doktor bugün bakacaktı neyse haftaya bakalım dedi 39 da yani
fatmff Brlgry Ben bugün gittim doktora 31+2 hamileyim doktor bana araligin ilk haftası yani tahmini olarak 36 37. Haftada yapacağını söyledi ama hangisi doğru olan bu konuda hiç bilgim yok
Beyza321 Brlgry bence etmeyin cunku daha cok erken guzelce soylwyin ben arastirdm dogumu tetikledigi soyleniyor bana kalırsa bekleyelim diye 🤔
Brlgry mucizemizibekliyoruzz kafamı karıştırdı kadın valla bide özel bilgili bir doktor napayım bilemedim
mucizemizibekliyoruzz Brlgry daha çok erken yapmayalım deyin bence. Ben 37den önce yapan doktoru hiç duymadım
Fatmasnny Brlgry canım benim çatıma 24. Haftamda da kanamamdan dolayı bakıldı. Birde yarın 38+5 de bakılacak. Doktor gerekli görmüştür bir sebebi vardır diye düşünüyorum. Herkesin gebeliği aynı ilerlemiyor. İçini ferah tut gidince sor sen yinede kafana takılmasın.
Haticemustafa Brlgry bende ilk defa duydum canm benm cati muayenesininde 5 gun sonra nişanım geldi mesela 37 bittikten sonra yapiliyor demisti benm doktorum bende 38. Haftaya girdigimde yapti zaten normalde oyle oluyor